Plan dnia
od 7.00
Mówimy sobie dzień dobry, rozbieramy się w szatni, wchodzimy do sal, rozmawiamy, bawimy się zabawkami, oglądamy książki, rysujemy, uczestniczymy w grach stolikowych i zabawach dydaktycznych, bierzemy udział w ćwiczeniach porannych i zabawach ruchowych.

od 8.00
Jemy śniadanie.

od 8.30
Bierzemy udział w zajęciach z języka angielskiego, w zajęciach dydaktycznych (słuchamy opowiadań, wierszy, układamy historyjki obrazkowe, uczestniczymy w zajęciach z zakresu pojęć matematycznych, ćwiczeniach ortofonicznych itp.). Uczestniczymy w rytmice, tańcach, logopedii, karate, bierzemy udział w przedstawieniach teatralnych, koncertach muzycznych, spotkaniach z ciekawymi ludźmi, wychodzimy na zajęcia do biblioteki.

od 10.30
Przygotowujemy się do drugiego śniadania, jemy drugie śniadanie.

od 11.00
Przygotowujemy się do wyjścia do ogrodu. Spędzamy czas na świeżym powietrzu korzystając z aktywności związanych z porą roku (spacerujemy, wspinamy się, huśtamy się, zjeżdżamy na zjeżdżalni, kręcimy się na karuzeli, bawimy się w domku drewnianym, jeździmy na rowerkach, hulajnogach, rzucamy piłką do kosza, rysujemy kredą na tablicy itp.). Wracamy z ogrodu do przedszkola.

od 12.30
Przygotowujemy się do obiadu, jemy obiad.

Codziennie myjemy zęby po obiedzie.

od 13.00
Odpoczywamy po obiedzie, słuchamy bajek czytanych przez nauczycielki, słuchamy muzyki klasycznej lub relaksacyjnej.

od 14.45
Przygotowujemy się do podwieczorku, jemy podwieczorek. Na podwieczorek jemy między innymi jogurt naturalny z suszonymi owocami: rodzynki, żurawina, pestki dyni lub pestki słonecznika oraz owoce sezonowe (jabłka i truskawki) do wyboru przez dzieci.

od 15.15
Pracujemy indywidualnie lub grupowo, gramy w gry, bawimy się według własnych pomysłów w salach lub w ogrodzie.

od 16.30
Przygotowujemy się do kolacji, jemy kolację.

od 17.00
Bawimy się indywidualnie, czekamy na rodziców (opiekunów), mówimy sobie do widzenia, do jutra.
